سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























کانون مطالعاتی خانه توانگری

ادامه مطلب آقای رسولی در رابطه با زنان هرا تایپ؛

 

زنان هرا(Hera) :

 

الف) اسطوره هرا:

هرا همسر زئوس بود. او نسبت به معشوقه های زئوس و فرزندان آنها بسیار حسود و بیرحم و بدبین بود.

رومیان، هرا را با نام « Juno» می شناسند.

 

ب) نظام کنترل عاطفی زنان هرا :

انرژی زنان هرا بیشتر در زمینه سنتها، آداب و رسوم، تشریفات، تعارفات و آداب ظاهری صرف می شود.

 

ج) هدف زندگی زنان هرا:

هدف زندگی زنان هرا بیشتر در قالب رسم و رسوم فرهنگی نشان داده می شود ( زنان هرا اهداف خود را مستقیماً نشان نمی دهند). او با استفاده آگاهانه از گذشته، برای ایجاد وحدت و یکپارچگی و انسجام گروه دستان خود تلاش می کند. او این احساس را در افراد و دوستان خود بوجود می آورد که آنها عضوی از گروه هستند ( با یادآوری به آنها که این گروه در گذشته شکل گرفته و در حال حاضر هم باید نسبت به این گروه وفادار باقی بمانند).

  

د) سایه زنان هرا:

-          زنان هرا اغلب با دکترها، حقوق دانان، و یا سایر مردان موفق و دارای قدرت یا مقام و موقعیت شغلی و اجتماعی، ازدواج می کنند، اما آنها واقعاً عاشق همسر خود نیستند؛ بلکه زنان هرا بیشتر عاشق وجود یک همسر موفق هستند.

-          زنان هرا عاشق کودکانی هستند که به گونه ای مناسب و شایسته رفتار می کنند، اما وقتی کودکانشان مطابق با افکار آنها رفتار نمی کنند، با فرزندان خود قطع رابطه نموده و یا آنها را رها می کنند.

-          زنان هرا انرژی خود را به گونه ای نامناسب صرف می کنند؛ نسبت به بعضی از کارها انرژی زیادی صرف می کنند، و نسبت به بعضی از امور توجهی نشان نمی دهند ( شبیه به کاریکاتور که بعضی از قسمتها خیلی بزرگ و بعضی بخشها خیلی کوچک ترسیم می شود).

-          در بعضی جنبه ها انرژی زیادی صرف می کند ( در زمینه هایی که او فکر می کند مناسب است).

-          در بعضی جنبه ها انرژی خیلی کمی صرف می کند ( در زمینه هایی که او فکر می کند نامناسب است).

 

 بعضی از زنان امروزی اصول شخصیتی زنان هرا را رد می کنند. آنها مادران خود را در دهه های 50 یا 60 به یاد می آورند که : وابسته بودند و خود را قربانی می کردند. اما پیش رفتن زنان هرا در سایه باعث می شود تا زن هرایی احساس تهی بودن، نقص داشتن نماید. چنین زنانی آگاهانه تشریفات هرایی را از راههایی که بتوانند افکارشان را نشان دهند، به داخل زندگی خود خواهند برد.

 

 ه) زنان هرا از نظر سایر نظامهای شخصیت شناسی:

از نظر ستاره شناسی:

Libra  : تعادل دو فرد یا دو نیرو

7th House  : ازدواج و دشمنان آشکار

اینگرام نوع 3 شخصیت: حالت جستجوگر

 

و) رابطه زنان هرا با مردان:

برای زنان هرا، رابطه جنسی بخشی از ازدواج است(خیلی تمایل به رابطه جنسی ندارند).

 

ز) ازدواج زنان هرا:

همسر مناسب برای زنان هرا، مرد زئوسی است. ازدواج مردان زئوسی با زنان هرایی، قدرت را بوسیله سنت و تشریفات تعدیل می کند. زوج زئوسی- هرایی که بطور موفقیت آمیزی از این انرژی استفاده می کنند، می توانند موقعیت اجتماعی خود را افزایش دهند.

 

مردان زئوسی:

به ازدواج به این شکل نگاه می کنند:  

-          دخترانی برای ازدواج مناسب هستند که :

الف) زیبایی که به سن ازدواج رسیده اند

ب) خانواده ثروتمند، مشهور و سرشناس داشته باشند.

 

-          زنان صرفاً برای رابطه جنسی ساخته شده اند. 

مردان زئوسی از ازدواج برای افزایش قدرت و اعتبار خود استفاده می کنند، مثلاً مردان زئوسی با ازدواج با دختر مدیران، ثروتمندان تلاش می کنند تا به منابع قدرت بیشتری و موقعیتهای اجتماعی بالاتری دست یابند. مردان زئوسی به محض رسیدن به قدرت و تثبیت موقعیت خود، سراغ دختران و زنان زیبا و رعنا و پریوش می روند.

 

زنان هرا:  

زنان هرا تا قبل از ازدواج در زمینه ازدواج زیاد کتاب و مجله مطالعه می کنند و یا با بعضی از مجلات که مطالبی در زمینه ازدواج چاپ می کنند، مشترک می شوند. برای یک زن هرایی روز ازدواج، مهمترین روز زندگی او است.

 

ازدواج زن هرایی با مرد آپولو:  

یک زن هرایی ممکن است به اشتباه با یک مرد آپولونی ازدواج کند. مردان آپولو رهبر و مدیر نیستند؛ و این در حالی است که زنان هرایی مردان صاحب قدرت را دوست دارند. زنان هرایی، مردان آپولو را برای ورود به موقعیتهای قدرت و ثروت، تحت فشار قرار می دهند؛ البته مردان آپولو ، برای قدرت نمایی ساخته نشده اند و در موقعیتهای واجد قدرت، شکست خواهند خورد. مردان آپولو فقط می توانند نایب رئیس موفقی باشند. به این خاطر زن هرا، شغل مرد آپولو را روی سرش خراب می کند و سپس خودش نیز از زندگی او خارج خواهد شد.

         

ح) زوج زئوسی- هرایی در شرایط استرس زا:

زوج زئوسی- هرایی در شرایط استرس زا، به مردان دیونیسوس تبدیل می شوند:

وقتی به آنها فشار می آید و اوضاع خوب نیست، مردان زئوسی یا زنان هرایی سردی عاطفی و فاصله گیری خود را از دست می دهد. آنها نسبت به مورد توهین قرار گرفتن بسیار حساس شده و این کار باعث می شود تا به شدت عصبانی شده و از جنبه های انسانی خود خارج شوند.

در بهترین شرایط مردان زئوسی تبدیل به یک قهرمان شده و برای زنان شهوت انگیز می شوند و زنان هرایی به افرادی واقع بین تبدیل شده و برای مردان شهوت انگیز می شوند.

در بدترین شرایط رفتار مردان زئوسی و زنان هرایی تبدیل به جنبه های نمایشی شده و یا جنبه های دیگری از رفتار دیونیسوسی مانند مصرف الکل را از خود نشان می دهند.       

 

ت) زوج زئوسی- هرایی در شرایط ایمنی:  

زوج زئوسی- هرایی در شرایط ایمنی، به مردان پوزیدون تبدیل می شوند:

آنها به « آلفا » بودن ادامه می دهند، اما زود آشفته شده و با مسائل مختلف برخورد هیجانی می کنند. 

 

 

ی) دیدار و ملاقات با زنان هرا :اگر می خواهید زنان هرایی را ببینید، پول و درآمد زیاد داشته باشید؛ به باشگاههای محلی بروید؛ از آثار باستانی در موزه ها دیدن نمایید؛ و یا به سایر انجمنها و گروههایی که افراد ثروتمند در آنها رفت و آمد می کنند سر بزنید.    


نوشته شده در شنبه 87/6/30ساعت 2:13 عصر توسط سمیرا موسوی نظرات ( ) | |

Design By : Pichak