سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























کانون مطالعاتی خانه توانگری

الف) اسطوره هستیا:

هستیا ایزدبانوی خانه، آتشدان و باغ بود.

رومیان، هستیا را با نام « Vesta » می شناسند.

ب) نظام کنترل عاطفی زنان هستیا :

انرژی زنان هستیا بیشتر در زمینه « لانه سازی» صرف می شود. بدون انرژی هستیا، احساس آوارگی، سرگردانی، یا ناپایداری در افراد بوجود می آید، هرچند آنها در هتل هم زندگی کنند.

ج) هدف زندگی زنان هستیا:

- ساختن یک خانه زیبا و شاد

- ساختن یک عبادتگاه زیبا که گروههای اجتماعی شاد در آن حضور پیدا کنند.

- ساختن یک « پاتوق مادرانه » که خودش در مرکز این مجموعه بوده و سایر افراد به عنوان مشتریان و کارکنان در اطراف او هستند.

 د) سایه زنان هستیا:

هدف یک زن هستیا داشتن یک خانه شاد است، نه یک همسر شاد و یا کودکان شاد. اگر این اهداف متناسب باشند، همه چیز خوب پیش می رود، اما اگر این محیط شاد و شادی بخشی به همسر باعث شود تا همسرش بخواهد برای جستجوی معنوی به سیر و سلوک پرداخته و به مراکز معنوی و اماکن مقدس سفر کند نباید انتظار داشت که زن هستیا همراه او برود.

 

یک زن هستیا ممکن است فاقد بلندپروازی هایی در خارج از خانه اش باشد. او ممکن است حتی مبتلا به بیماری آگورافوبیا (ناتوانی برای ترک خانه و ترس از فضاهای باز) باشد. زنان هستیا علاوه بر اینکه افرادی ملودراماتیک- ملانکولیک هستند، ممکن است مهیج یا خلاق نیز باشند، اما افراد شادی نیستند.

آنها یک رمان نویس ذاتی و فطری هستند. شور و هیجان درونی آنها جالب تر از کتابها، فیلمها یا دنیای واقعی است.  

ه) زنان هستیا از نظر سایر نظامهای شخصیت شناسی:

از نظر ستاره شناسی:

4th House  : خانه

اینگرام نوع 4 شخصیت: هنرمند

 و) رابطه زنان هستیا با مردان:

برای زنان هستیا رابطه جنسی مهم و با اهمیت نیست. زن هستیا با همسرش سازگار می شود، و ممکن است از مهربانی و صمیمیت همرش با او لذت ببرد. او ممکن است حتی به راحتی به اوج لذت جنسی(Orgasm) برسد؛ اما او شروع کننده رابطه جنسی نخواهد بود. او به صرف رابطه داشتن با همسرش، خشنود و راضی است، بدون اینکه برای مدتی طولانی رابطه جنسی داشته باشد؛ به عبارت دیگر اگر همسر زن هستیا (به علت مسافرت و ...) برای مدت با او نزدیکی نداشته باشد، برای او به هیچ وجه مهم نیست و شکایتی نخواهد کرد.   

ز) ازدواج زنان هستیا:

 ازدواج زن هستیا و مرد هرمس:

 مرد ایده آل برای زن هستیا، مرد هرمسی (مرد گریزپا، دوره گرد و همیشه در حال سفر) است. شوخ طبعی سریع و زیاد، و انرژی مرد هرمسی باعث بوجود آمدن احساس سرحالی و سرزنده بودن زن هستیایی و افراد خانواده می شود. وقتی مرد هرمسی در خانه نیست، زن هستیا به او فکر نمی کند، و یا اینکه او نگران او نیست و یا مواظب کارهایی که او بیرون از خانه انجام می دهد نمی باشد( با فکرش او را دنبال نمی کند).

در خانه های یونانی Herm ( ستون، پایه) نماد هرمس است. ستون و پایه ای که بیرون از خانه جلو درب قرار دارد. در داخل خانه، دور تا دور اجاق (Hestia)، آتش وجود دارد. این اجاق (آتشدان)  آتش مرکزی، نماد هستیا است.

ازدواج زن هستیا و مرد هرمس، کانالهای شادی، سرحالی، سرزنده بودن و بازیگوشی را در داخل خانه باز می کند.

زوجی که بطور موفقیت آمیز از این انرژی استفاده می کنند، خانه را تبدیل به مکانی شاد می کنند که می توانند وقتی خسته شدند به آن پناه آورده، جان تازه ای بگیرند و مجدداً از دنیای درون خود خارج شوند.    

یک پدر هرمسی می تواند با استفاده از شوخ طبعی و قدرت سرگرم کنندگی خود، از بچه داری لذت ببرد ( مخصوصاً اگر او بتواند این کودکان را مورد توجه قرار داده و سرگرم کند).

ازدواج زن هستیا و مرد پوزیدونی:

 مرد پوزیدونی(مرد گاو چران) ممکن است با هستیا کوچولو برای حفظ و مواظبت از خانه و یا مزرعه اش، ازدواج کند. مرد پوزیدونی ممکن است از زن هستیا استفاده یا سوء استفاده کند. مرد پوزیدونی به زن هستیا احترام و توجه کافی نخواهد کرد. 

ح) زنان هستیا در شرایط استرس زا:

زنان هستیا در شرایط استرس زا، به زنان آتنا تبدیل می شوند: آنها طراحان ایده آلی هستند. آنها بدترین چیز یک سناریو را تصور نموده و راهبردهایی را برای جلوگیری از رویدادهای احتمالی آن در نظر می گیرند.

ت) زنان هستیا در شرایط ایمنی:

زنان هستیا در شرایط ایمنی، به زنان آفرودیت تبدیل می شوند: آنها وقتی مشغول پذیرایی در خانه های زیبای خودشان هستند، میزبانی جذاب، دلربا، و وسوسه انگیزی می شوند.

ی) دیدار و ملاقات با زنان هستیا:

به یک نمایشگاه گل و گیاه و یا نمایشگاه حیوانات خانگی(گربه) سری بزنید. انتظار نداشته باشید این زنان هستیایی لباس جذاب و خیره کننده ای پوشیده باشند، و یا هر کار دیگری برای جلب توجه مردان انجام دهند. توجه او را با شوخ طبعی به خودتان جلب نمایید و دلش را ببرید.

نویسنده : محمد رسولی (روانشناس بالینی)


نوشته شده در شنبه 87/7/6ساعت 12:33 عصر توسط سمیرا موسوی نظرات ( ) | |

Design By : Pichak