سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























کانون مطالعاتی خانه توانگری

 

یکی از سوالات مهم برای دوران نامزدی این است که چه اطلاعاتی از خانواده نامزدم را دقت کنم تا زندگی بهتری داشته باشم؟

اگر نامزد شما مادری داشته باشد از تیپ شخصیتی دیمیتر یعنی زنان مادر الگو به نکات زیر هم دقت کنید :

1- زن دیمیتری با محبت کردن و سرویس دادن به فرزند خود ممکن است چنان او را وابسته به خود کرده باشد که به نظر شما دست و پا چلفتی به نظر میرسد- البته تا حدی هم درست میگویید- مراقب باشید این مرد در همسر خود دنبال بخش مادر میگردد و کافیست شما دختر نورمالی باشید که میخواهید گاهی اوقات مادری کنید در این صورت به مشکل برخواهید خورد...

2- ممکن است سرویس دادن زن دیمیتری باعث تنفر پسر او از هرچه مادر و انواع مادری کردن شده باشد بنابراین این پسر به نوعی هاری روانی مبتلاست یعنی تا میخواهی بهش کوچکترین محبتی کنی بر می آشوبد و تو را از خود میراند...اگر زنی باشید که دیمیتر قوی دارد در تله این می افتد که ببیند درد این پسر چیست و این همان و یک عمر حمالی عاطفی کردن همان !

3- اگر دیمیتر دارید درون خود و میخواهید مادری کنید برای همسرتان و او هم مادری دیمیتر دارد مراقب باشید که شما وارد عرصه ای تازه شده اید که مادر پسر سالهاست قهرمانی میکند پس وقتتان را حرام نکنید و در رقابت غیر هوشمندانه با مادرشوهرتان نیفتید...بگذارید وظیفه موهوم خود را انجام دهد و شما از حضور فرودیت خانم بهره ببرید. چنین مردی تشنه بخش عشق ورزیدن یک زن میشود که مادر شوهرتان در این زمینه به گرد پای شما هم نخواهد رسید.


نوشته شده در دوشنبه 87/1/5ساعت 3:2 صبح توسط دکتر علیرضا شیری نظرات ( ) | |

Design By : Pichak