سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























کانون مطالعاتی خانه توانگری

نویسنده: محمد رسولی (روانشناس بالینی)

الف) اسطوره آرس:

آرس خدای جنگ بود، و یا بیشتر رفتار دیوانه وار و جنگ طلبانه و جنگجویی داشت. استادش پریاپوس (Periapus) (خدای خلاقیت و حاصلخیزی که به داشتن آلت تناسلی بسیار بزرگ مشهور بوده است)، در ابتدا آرس را برای رقاص بودن آموزش داد، و بعداً او را برای جنگیدن تحت تعالیم خود قرار داد. یک ضرب المثل سلتی می گوید: «یک اسلحه به یک مرد ندهید مگر اینکه طرز استفاده از آن را به او آموزش دهید».

رومیان، آرس را با نام « مارس» (Mars) می شناسند.

ب) نظام کنترل عاطفی مردان آرس:

 مردان آرس وقتی که مورد تحقیر قرار می گیرند یا با مانعی روبرو می شوند یا دچار ناکامی می شوند، خشم و غضب از خود نشان می دهند.

ج) هدف زندگی مردان آرس:

هدف زندگی مردان آرس، رسیدن به استقلال است. مردان آرس از جرأت و شجاعت و ابتکار عمل خود برای رسیدن به آزادی استفاده می کنند. مردان آرس می توانند رهبر یا مدیر باشند و یا بطور مستقل کار کنند. آنها هرگز دنباله روی یا فرمانبرداری و اطاعت نمی کنند.

د) سایه مردان آرس:

مردان آرس نمی توانند تحت کنترل بودن را تحمل کنند، مخصوصاً تحت کنترل قرار گرفتن توسط افراد غریبه و ناشناس. آنها قربانی علاقه زیاد خود به آزادی خواهند شد. آنها حاضرند در کار مستقل خود آسیب ببینند ولی در یک شرکت بزرگ کار نکنند. آنها در راه رسیدن به اهداف خود چیزهای زیادی را نادیده یا دست کم می گیرند: افراد، شرایط زمانی، سختی ها و ...

آنها افراد را به مبارزه دعوت می کنند. آنها در شروع رابطه با دیگران از « خشم » به عنوان یک نوع « خوشامدگویی» (خوش و بش)(Greeting) استفاده می کنند، اما به افرادی که با آنها سخت و جدی و خشن رفتار می کنند، احترام می گذارند. 

آنها احساس می کنند که همیشه حق با آنهاست، اما وقتی واقعیت این موضوع برای آنها مشخص می شود که حق با آنها نیست، دچار تردید نمی شوند و تفکر نمی کنند تا در دیدگاه های خود تجدیدنظر نمایند.

 

ه) مردان آرس از نظر سایر نظامهای شخصیت شناسی:

از نظر ستاره شناسی:

 Aries : شجاعت، ابتکارعمل، استقلال، و میل به ابراز وجود و بودن

1th House : خود یا بخش مرکزی شخصیت و قسمت اصلی تشکیل دهنده هویت فرد)

ستاره : مارس (Mars)

اینگرام نوع 8 شخصیت: مدیر

و) رابطه مردان آرس با زنان:

مردان آرس افراد مورد علاقه زنان آفرودیتی هستند.

ز) ازدواج مردان آرس:

مردان آرس در صورتی که زنان سعی نکنند تا آنها را کنترل کنند، می توانند همسران خوبی باشند. مردان آرس در جامعه ای که به آنها احترام می گذارند و به آنها به عنوان رهبر نگاه می کنند، می توانند شهروندان خوبی باشند.

مردان آرس می توانند در شبها و در روزهای آخر هفته با زنان آفرودیتی خود، اوقات پرشور و عاشقانه و روابط جنسی عالی داشته باشند.

مردان آرس و زنان آفرودیتی می توانند روابط عاشقانه و جنسی عالی با یکدیگر داشته باشند؛ آنها شور و هیجان، میل جنسی و سرعت و شهوت را با هم و بطور مشترک دارند.

ازدواج موفق آرس و آفرودیت به این علت است که مردان آرس می توانند به راحتی به مردان هفایستوس تبدیل شوند و یا زنان آفرودیت می توانند به راحتی در قالب هفایستوس فرو روند.  

ح) مردان آرس در شرایط استرس زا:

مردان آرس در شرایط استرس زا، به مردان آپولو تبدیل می شوند

ت) مردان آرس در شرایط ایمنی:

مردان آرس در شرایط ایمنی، به زنان دیمیتر تبدیل می شوند:

آنها برای کودکان و زیردستان، رفتاری سخاوتمندانه و حمایت کننده از خود نشان می دهند. عدالت موضوع مورد توجه برای آنها می شود. آنها از افراد ستمدیده و شکست خورده ها حمایت می کنند.

ی) دیدار و ملاقات با مردان آرس:   

لباس قرمز بپوشید و ورزشهای حادثه جویانه را انجام دهید.


نوشته شده در چهارشنبه 87/7/17ساعت 12:16 عصر توسط سمیرا موسوی نظرات ( ) | |

Design By : Pichak