سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























کانون مطالعاتی خانه توانگری

خدا از انسانهایی که ضعف و زبونی خویش را با خداپرستی جبران می­کنند بیزار است. (دکتر شریعتی)

جشن خانه توانگری جمعه 27 فروردین در فرهنگسرای سرو برگزار شد. در این مراسم آقای دکتر عشایری سخنرانی کردند و  2 توانگر برتر معرفی شدند. 

دکتر حسن عشایری، متولد سوم فروردین 1320 شهر تبریز است. وی دارای دکترا در رشته مغز و اعصاب، از دانشگاه فرایبورگ آلمان و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران - دانشکده علوم و توانبخشی است. ایشان عضو و مؤسس انجمن هاى «حمایت از حقوق کودکان»، «انجمن تلاشگران سلامت»، «دوستى ایران و آلمان»، «آسیب دیدگان اجتماعى»، «آزادگان و زندانیان»، «انجمن فرهنگى آریان پور»، «انجمن کاربرد موسیقى در بهداشت جسم و روان» و ...می باشند. دکتر عشایری در رابطه با معنای زندگی صحبت های جالب و کاربردی داشتند.

آقای کمال گلستانی که در زمینه واردات و صادرات لوازم تحریر فعالیت داشتند و در این عرصه جزء برترین ها هستند و از افتخارات ایشان، خلاقیت در طراحی قلم هایی است که هر کدام از آنها نماینده یک جنبه از افتخارات کشورمان است. پیوند زدن اقلیم و جغرافیای کشورمان با عرصه فرهنگ در طراحی قلم خلیج فارس و پیوند زدن ادبیات با عرصه فرهنگ در طراحی قلم فردوسی و... جمله ای از ایشان در این مراسم به یاد ماندنی است :  هر کجا در صحبتم گفته ام " من" این من به اشتباه گفته شده و ما یک تیم هستیم. توصیه ایشان به ما این بود که یک جمله کوتاه را برای همیشه از زندگیت حذف کن : حالا بعدا...  هر کاری لازمه انجام بدی همین الان انجام بده یا به عبارتی قورباغه ای که باید قورت بدی را همان اول صبح بخور!

توانگر برتر دیگر، جناب آقای دکتر ارجمندی بودند، تیمسار (سرتیپ دوم)، دندانپزشک حاذق و هنرمند خطاط که فیلم زیبایی از ایشان تهیه شده بود. دکتر ارجمندی خاطرات جالبی از آنچه برایشان گذشته بود تعریف کردند. نکاتی که ایشان مطرح می کردند همه سرشار از امید و بسیار انرژی بخش بود.

 


نوشته شده در یکشنبه 89/1/29ساعت 11:37 صبح توسط مریم نامور نظرات ( ) | |

Design By : Pichak